Процес покупки

Оформлення замовлення

По-перше, для отримання послуг Покупець самостійно формує замовлення у затвердженій формі і відповідно до правил надсилає його працівникам сайту. Продавець не несе відповідальності за достовірність даних, зазначених при реєстрації Покупцем.

Оплата

По-друге, ви обираєте зручний спосіб оплати. Крім того, ви можете внести гроші в будь-яку валюту будь-яким зручним для вас способом. Але при перерахуванні коштів на рахунок нашої компанії Покупець додатково сплачує комісію банку. Покупець також зобов’язаний сплачувати комісії банків-посередників.

Зробіть аванс

Покупець повинен внести аванс. Крім того, у деяких випадках у вас буде доступ до накладеної доставки. Це все обговорюється з Вашим персональним менеджером.

Чекаємо на замовлення

Процес доставки швидкий. Якщо товар на складі, Ви отримаєте його протягом 1-3 днів. Товар під замовлення використовує авіаперевезення, на що в середньому йде 7 – 17 робочих днів. Але іноді у випадку перевірок на митниці, святкових днів можуть виникнути затримки. Оформлення і виготовлення товару здійснюється відразу після внесення авансу.

Відправка кур’єрською службою по країні

Продавець не несе відповідальності за дії пошти, кур’єрських служб та транспортних компаній, а також не може вплинути на швидкість доставки.

Отримання замовлення

В результаті перевірки товару клієнт самостійно вирішує, забирати посилку у транспортної компанії чи ні.

Популярні питання

Як скоро я отримаю своє замовлення?

З моменту оплати, у той же день, ми починаємо викуповувати замовлені вами речі, якщо їх немає на складі. Потім ми чекаємо, поки речі від наших співробітників з -за кордону (США, Азія, Європа) прибудуть на наш склад. Орієнтовний термін доставки 7-17 робочих днів. Термін доставки товару залежить від багатьох факторів, а саме: Виготовлення товару, святкові дні, затримки на митниці. Ми, у свою чергу, зобов’язуємось нагадати працівникам про найшвидшу відправку товару на наш склад. Потім ми перевіряємо товари, які є на складі, складаємо фотозвіт (на вимогу), пакуємо їх і відправляємо по Україні.

Які причини затримки доставки?

Як правило, затримки бувають через державні свята, через перевірки на митниці, у такому разі затримуються всі відправки всіх відправників.

Якщо Ваш товар надійшов на наш склад, ми його миттєво відправляємо кур’єрською службою. Ми не затримуємо товар, який прийшов на склад.

Чи можу я скасувати своє замовлення?

Можете, але тільки на момент оплати товару. Після оплати товару, ми можемо запропонувати тільки обмін. Після огляду на пошті Ви зможете повернути свій оплачений товар і вибрати інший розмір або замінити товар. Це обговорюється з особистим менеджером.

Чи є обмін / повернення коштів?

Так Ви зможете повернути чи обміняти свої речі. Ми працюємо під замовлення і доставляємо товари індивідуально для клієнта, тому для повернення товару Вам потрібно зв’язатися зі своїм персональним менеджером.

Чому ви берете передоплату?

Передоплату бере будь-який магазин, який працює на замовлення. Передоплата – це найкраща впевненість у клієнті і в тому, що він не забуде про своє замовлення і прибуде за ним на пошту. В Європі давно прийнято оплачувати товар повністю, але ми йдемо Вам на зустіч і пропонуємо зробити мінімальний аванс.

ЗАЛИШИЛИСЯ ПИТАННЯ?